Als je online gaat verkopen, is het belangrijk om ervoor te zorgen dat je potentiële klanten goed geïnformeerd zijn over je product. Dit kan je doen door heldere en accurate productinformatie op je website te plaatsen. Klanten willen graag weten wat ze kunnen verwachten als ze iets bij jou kopen, dus zorg ervoor dat je deze informatie duidelijk communiceert. Als je niet zeker weet hoe je dit moet aanpakken, dan kan GS1 pim van World of Content uitkomst bieden. Maar hoe werkt het eigenlijk? Steeds vaker wordt er gebruikt gemaakt van GS1 pim van World of Content, en dat is niet zonder reden. In deze blog bespreken we hoe het werkt, en wat het voor jouw bedrijf kan betekenen.
Wat is GS1?
Productinformatie is belangrijk voor klanten die willen weten wat ze kopen. Het geeft hen inzicht in de kwaliteit, de specificaties en eventuele bijwerkingen van een product. Daarnaast kan het helpen bij het maken van een weloverwogen aankoopbeslissing. Wil je als bedrijf altijd actuele en betrouwbare informatie aan jouw klanten verstrekken? Dan kan GS1 pim uitkomst bieden. Je kunt automatisch productinformatie delen door je aan te melden bij een gecertificeerde GS1 GDSN-datapool. World of Content heeft een uniek wereldwijd partnerschap met GS1. Dit zorgt ervoor dat alle handelspartners direct toegang hebben tot actuele en volledige informatie die nodig is om producten op een juiste manier uit te wisselen. Dit gebeurt zowel op lokale als wereldwijde markten. Het is dan ook niet verwonderlijk dat steeds meer bedrijven genieten van de voordelen die een GS1 pim met zich meebrengt.
Wat kan Digital Asset Management voor jouw bedrijf betekenen?
Wat is 'digitale content'? Hoofdzakelijk online gepubliceerde informatie, zoals tekst, afbeeldingen en video's, die bedoeld is om te communiceren of entertainment te bieden. Het doel van digitale content is het aantrekken en behouden van een publiek door middel van relevante en interessante informatie. Bedrijven vinden het vaak een uitdaging om digitale content zorgvuldig op te slaan en te beheren. Gelukkig hoeft dat tegenwoordig geen probleem meer te zijn.
Digital Asset Management van World of Content is voor veel bedrijven onmisbaar geworden, maar waarom eigenlijk? Het systeem kan ervoor zorgen dat bedrijven de controle terug kunnen pakken over hun digitale content. Digitale content, ofwel digitale assets, kunnen aan de hand van een DAM software op één locatie worden opgeslagen en beheerd. Hierbij kun je denken aan productafbeeldingen, bestanden, logo’s, designs en video’s. Het systeem kan processen aanzienlijk versnellen en optimaliseren.